Keyvisual_V2_1-1

“De Sugar hub wordt, na een lange queeste, ontdekt door moedige avonturiers.”

We hebben ervoor gekozen om het meest herkenbare en opvallende deel van de Tiense Suikerraffinaderij
te gebruiken als eyecatcher voor deze recruteringscampagne. Kwestie van meteen op te vallen tussen de vele andere campagnes en online posts. Omdat de slogan uitnodigt tot avontuur, moet de campagne dit óók doen. Vandaar onze keuze om de skyline magisch en avontuurlijk te kleuren, en de Sugar Hub te omringen met het nodige ‘bosgroen’. De visie, kernwaarden en jobvoordelen, pronken indrukwekkend op de gevel en uiteraard hebben we ook een geanimeerde versie van het campagnebeeld laten maken door onze collega’s van Freshcutvideo. Daarnaast hebben we nog een reeks spin-offs ontworpen voor de andere vestigingen, Longchamps en Wanze, waarbij Freshcutvideo de nodige panoramische luchtfoto’s verzorgde. Sweet!

PROJECT

Recruteringscampagne

Print – Digital – Video

CLIENT

De Tiense Suikerraffinaderij

DATE

2020

DESIGNER

Wim Rombouts