Wim Rombouts

Visual Storyteller

Ik ben een onafhankelijke Visual Storyteller en stel mijn doelgerichte creativiteit
ten dienste
van al wie nood heeft aan vindingrijke, visuele concepten.

Creativiteit_COLOR2

Ik bedenk, schrijf, schets… visualiseer verhalen én stamp nu en dan een reclamecampagne uit de grond.
Problemen herkennen en oplossen, brainstormen en sparren, organiseren en managen: ik doe dat graag.
En wat je graag doet, doe je goed. Zeggen ze.

Wim

A few good men is all it takes
to make a dream come true
.

Omdat niet iedereen alles kan, omring ik mij met toppers uit aangrenzende deelgebieden:
grafische ontwerpers, fotografen, webdesigners, illustratoren & animatoren, copywriters…
Kortom, mensen die goed doen wat ze graag doen.

Inspiration

Igor Stravinsky deed een handstand,
Steve Jobs stak zijn voeten in het toilet,
Agatha Christie at appels in bad, Nikola Tesla kromde honderd keer zijn tenen voor het slapengaan, Truman Capote schreef liggend, Hemingway rechtstaand, Iggy Pop smeerde
zich in met pindakaas.
Mensen doen de vreemdste dingen op zoek
naar inspiratie.
Dit is wat ik doe: ik luister naar muziek, lees boeken, volg de reclamewereld op de voet,
maak een wandeling, pak een pint,
bezoek een museum, ontmoet mensen…
Ik kijk, ruik, hoor, voel, proef en leef. 

Beliefs

Ik schrijf graag leuke verhalen, maar geloof niet in fabeltjes.
Een betere verkoop, meer klanten, hogere tevredenheid,
een boost voor je business. De verhalen die we samen schrijven,
moeten resultaat opleveren. En resultaat bereik je met originaliteit.
Wie eenheidsworst wil, gaat maar naar de reclameslager om de hoek.

eenheidsworst

We think, we frame.

We aim, we shoot.

We hit.